Sprawdź swoje własne SEO i przeprowadź badania konkurencji.
Ahrefs to inteligentne narzędzie, ponieważ wiele z prezentowanych przez niego metryk jest pobieranych z Internetu, a nie z oznaczników na kodzie Twojej strony internetowej. Dlatego pozwala ono na pozyskanie informacji zarówno o Twojej własnej stronie internetowej, jak i o stronach Twoich konkurentów. Takie spostrzeżenia mogą być wykorzystane do poprawy Twojej pozycji w Google.
Wyprzedź swoich konkurentów
Ahrefs pozwala zobaczyć, co robią Twoi konkurenci ze swoją stroną internetową, a ta informacja jest przydatna, jeśli Twoi konkurenci pojawiają się przed Tobą w wynikach wyszukiwania Google. Potrzebujesz poziomu zaawansowanego wiedzy na temat SEO (Optymalizacji dla Wyszukiwarek Internetowych), jeśli chcesz w pełni wykorzystać ten narzędzie, ale interfejs użytkownika jest bardzo dobrze zaprojektowany, a wizualizacje są w większości samoopisujące. Gdy nauczysz się, co oznacza każda wizualizacja i co oznacza każda tabela, będziesz mógł szybko zrozumieć wiele o swojej docelowej stronie internetowej w ciągu kilku minut eksploracji panelu Ahrefs.
Wystarczająco dokładne dla większości ludzi
Ten narzędzie ma problem z dokładnością, ale to prawda dla wielu programów analitycznych. Lepiej jest używać tego narzędzia, Google Webmaster Tools i Google Analytics jednocześnie. Używanie wszystkich trzech pozwoli porównać i skontrastować ich wyniki i zalecenia, aby uzyskać lepszy obraz tego, co się dzieje.
Opinie użytkowników o Ahrefs
Czy próbowałeś Ahrefs? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!